στην Κύπρο

Στο ξενοδοχείο The Classic Hotel στην Λευκωσία
2-3 Δεκεμβρίου 2010

Πως να γραφτείτε:


Βήμα 1


Καταθέστε το ποσό συμμετοχής, 550 Ευρώ σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς:

Τράπεζα: CITIBANK
Εταιρία: Info Publications Ltd.
Acc. No.: 0500599928
IBAN: GR0840 1190 0000 0050 0599 928
Swift: CITIGRAA

Τράπεζα: ALPHA BANK
Εταιρία: Info Publications Ltd.
Acc. No.: 135002320008161
IBAN: GR060140135013500002320008161
Swift: CRBAGRAAXXX

Τράπεζα: EUROBANK EFG
Εταιρία: Info Publications Ltd.
Acc. No.: 0026 0207 67 0200176880
IBAN: GR4602602070000670200176880
Swift: EFGBGRAA


Βήμα 2


Στείλτε με Fax (+30 210 9936564) ή με e-mail (info@travelling.gr) το καταθετήριο με τα ακόλουθα στοιχεία:

* Όνομα εταιρίας
* Διεύθυνση, Τηλ, Fax, E-mail
* Όνομα συμμετέχοντα
* και το web site της εταιρίας


Βήμα 3


Θα λάβετε επιβεβαίωση μέσω e-mail, για την συμμετοχή σας και όλες τις υπόλοιπες λεπτομέρειες του σεμιναρίου/workshop.



Οι Θέσεις είναι περιορισμένες.

Για επικοινωνία
Τηλ. +30 210 9940109
Fax: +30 210 9936564
E-mail: info@travelling.gr

 

Γενική Περιγραφή

Το σεμινάριο SEO έχει τρέξει, με μεγάλη επιτυχία, εδώ και δύο χρόνια, με πάνω από 550 συμμετέχοντες, οι οποίοι έχουν χρησιμοποιήσει τις τεχνικές που τους έχουμε μάθει, με αποτέλεσμα να αυξήσουν την επισκεψιμότητα του site τους – κατ’ επέκταση και τις πωλήσεις τους – στην Ελλάδα και στο πολύ ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον. Αυτό επιτυγχάνεται εφαρμόζοντας μία διαδικασία αποτελούμενη από 7 βήματα επάνω στο site, αλλά και έξω από αυτό με απώτερο στόχο την βελτιστοποίηση του site στις Μηχανές Αναζήτησης

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να δώσει στους συμμετέχοντες την απαραίτητη γνώση για να κατακτήσουν όσο το δυνατόν υψηλότερη θέση στην κατάταξη των αποτελεσμάτων στις αναζητήσεις από τις μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου, για τις λέξεις κλειδιά (keywords) που έχουν μεγάλο ενδιαφέρον και έχουν επιλεγεί να εκπροσωπούν το περιεχόμενο τους.

Που Απευθύνεται

Το σεμινάριο SEO απευθύνεται σε όσους έχουν επιφορτιστεί με την κατασκευή, ανακατασκευή, επιμέλεια ή συντονισμό και συντήρηση ενός site. Δηλαδή ελεύθερους επαγγελματίες, επιχειρηματίες, στελέχη Marketing, συντηρητές ενός website, webmasters, και σχεδιαστές web sites, τα sites των οποίων απευθύνονται στην Ελληνική αγορά είτε στην πολύ ανταγωνιστική αγορά του εξωτερικού.

Είναι για όποιον θέλει να μάθει:

* SEO για να ασχοληθεί μόνος του ή να κατευθύνει άλλους
* το σχεδιασμό ενός φιλικού site προς τις μηχανές αναζήτησης
* πώς θα ενσωματώσει το SEO στο όλο πρόγραμμα Marketing
* πώς να αυξήσει την επισκεψιμότητα
* πώς οι μηχανές αναζήτησης θα περιλάβουν σελίδες που δεν τις έχουν εντοπίσει
* πώς να εντοπίσει λέξεις κλειδιά/φράσεις κλειδιά και πως να τις αξιοποιήσει
* ποια λάθη SEO να αποφύγει

Συνοπτικό Πρόγραμμα

* Έρευνα λέξεις/φράσεις κλειδιά
* Καταγραφή τρέχουσας θέσης του website (links, ranking, traffic, κλπ.)
* Σχεδιασμός/κατασκευή/προσαρμογή σελίδων ώστε να είναι φιλικές προς τις μηχανές αναζήτησης
* Καταχώρηση των σελίδων του website σας στις μηχανές αναζήτησης
* Αναζητήστε links προς το website σας
* Βελτιστοποιήση των βασικών σας σελίδων
* Ενέργειες που πρέπει να αποφύγετε για να μη σας αποβάλλουν οι μηχανές αναζήτησης
* Social Media/Web 2.0
* Χρήση και στρατηγικές των Press Releases, Articles, Reviews, Blogs, Forums
* Εφαρμογή της διαδικασίας SEO – κατασκευή και ανάρτηση σελίδας στο Internet σε πραγματικό χρόνο
* Ανάλυση sites των συμμετεχόντων και προτάσεις για αποτελεσματική εφαρμογή SEO

Πριν το lunch break της δεύτερης μέρας κατασκευάζουμε μια σελίδα στο Internat και μέχρι να γυρίσουμε πίσω από το διάλειμμα η σελίδα βρίσκεται ανάμεσα στα πρώτα δέκα αποτελέσματα της Google για τις λέξεις που στοχεύσαμε.


Αν θέλετε να μάθετε πως να το κάνετε και εσείς για τις σελίδες του site σας και άλλα πολλά, ελάτε και εσείς στο σεμινάριο SEO, όπως έχουν κάνει εκατοντάδες άλλοι.


Case Studies
Τα παρακάτω είναι λέξεις κλειδιά που στόχευσαν συμμετέχοντες σε προηγούμενα σεμινάρια και τα αποτελέσματα τους:

Key phrase στόχος: Mykonos vs Santorini Google (11,400.000 web pages)

Key phrase στόχος: ECDL πιστοποίηση
Δουλεύει και με: ECDL Google (2,350.000 web pages)

Key phrase στόχος: How to use the Athens Subway
Δουλεύει και με: Subway Athens Google (770.000 web pages)

Key phrase στόχος: BMX Bikes Προσφορές

Key phrase στόχος: Τα πάντα για το snowboarding gear
Δουλεύει και με: snowboarding gear Google (1.290.000 web pages)

Key phrase στόχος: BMX Bikes Προσφορές
Δουλεύει και με: BMX Bikes Google (8.760.000 web pages)

Key phrase στόχος: Giorgio Armani watches
Δουλεύει και με: Armani watches Google (7.360.000 web pages)

Οικόπεδο στην Αγ. ΠαρασκευήGoogle (54,000 web pages)

Beatles Remastered 2009Google (2,280,000 web pages)

Key phrase στόχος: Τι είναι το world of warcraft (wow)
Δουλεύει και με:
world of warcraft (wow) Google (32.000.000 web pages)

και πολλά άλλα

Με την συμμετοχή στο σεμινάριο σας δίνουμε:

  • manual με όλα τα slides
  • CD με όλη την παρουσίαση και ένα αρχείο 22 σελίδων γεμάτο links με εργαλεία και χρήσιμα sites, ένα bonus file με στρατηγικές marketing στο Internet
  • είσοδο στο “members only site” που έχουμε μόνο για όσους έχουν παρακολουθήσει το σεμινάριο μας. Μέσα στο members only site βάζουμε χρήσιμες πληροφορίες γύρο από το SEO και Web Marketing και είναι το μέσω με το οποίο θέτετε προβληματισμούς, ερωτήματα, κλπ προς συζήτηση, απάντηση, κλπ.


Το σεμινάριο SEO θα σας αποκαλύψει όλα αυτά που πρέπει να γνωρίζετε
για να κατασκευάσετε ένα σωστό site, αν έχετε σκοπό να πετάξετε το παλιό σας site,
ή να τροποποίησετε το ήδη υπάρχον,
για να μπορέσει να φθάσει τους στόχους σας.

Προσφέρουμε στους πελάτες μας εξειδικευμένη γνώση και τεχνογνωσία για την επίτευξη των στόχων τους.

Δηλώστε συμμετοχή σήμερα για να εξασφαλίσετε τη θέση σας σε ένα σεμινάριο που θα αλλάξει τον τρόπο που βλέπετε και εργάζεστε στο Internet.



Δηλώσεις Συμμετεχόντων | Πελάτες


















Τράπεζα:


#1 Σεμινάριο

Το #1 σεμινάριο στην Ελλάδα για SEO

Έχουν παρακολουθήσει πάνω από 650 συμμετέχοντες.
Στην Αμερική, Αγγλία, Ελλάδα και
σύντομα στην Κύπρο και ...

Οι πλειοψηφία αυτών προέρχεται από τον πλέον ανταγωνιστικό χώρο του Internet - τον τουρισμό, αλλά και από ιδιοκτήτες εταιρειών, άτομα από το χώρο του Marketing, webmasters, και σχεδιαστές web sites.